»Na postopno vračanje v šole smo zdaj v resnici dokončno pripravljeni.«
»Z okrožnicami usmerjamo ravnatelje, šole, če in ko pride do postopnega vračanja. Tudi na ravni šol se organizacijsko pripravljajo na vrnitev in sočasno – mislim, da dobro – peljejo šolanje na daljavo.«
»Analiza bo osredotočena na identifikacijo otrok s posebnimi potrebami v sistemu glasbenega izobraževanja, popis možnosti prilagoditev za otroke s posebnimi potrebami v glasbenih šolah, usposobljenost strokovnih delavcev v glasbenem šolstvu za delo z otroki s posebnimi potrebami...«
»Vključevanje oddelkov otrok s posebnimi potrebami v osnovne šole se je izkazalo za izjemno dobrodošlo, saj otroci tako lažje sprejemajo različnost.«
»Nikoli ne bi smela dopustiti, da so se šole za otroke s posebnimi potrebami zaprle za tako dolgo.«
»Vračanje otrok v šole je opredelil kot izredne razmere, v katerih bi morala pomagati zvezna vlada, na primer z razkužili in zaščitnimi maskami.«
»Zato poskušajmo otroke spraviti spet v šole.«
»Vračamo se v osnovne šole, v srednje šole – kot vsako šolsko leto, a tokrat z doslednim upoštevanjem epidemioloških zaščitnih ukrepov, ki jih moramo spoštovati v razmerah covida-19.«
»Cilj MOL-a je, da poleg Centra Janeza Levca, ki je specializirana šola za otroke s posebnimi potrebami, posamezne programe izvajajo tudi redne osnovne šole.«
»Če to projiciramo, bomo čez 15, 20 let imeli v šolah veliko otrok s posebnimi potrebami.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju